Ford Taunus Forum / M-Modelle Forum |
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Autor | Mitteilung |
rtype Beiträge: 71 | Gesendet: 18:27 - 25.09.2010 Hallo! 1. Vorstellungen über die Lage der Riemen auf die Riemenscheiben. wahrscheinlich hinzufügen zu einer zusätzlichen Scheibe... [Link zum eingefügten Bild] [Link zum eingefügten Bild] [Link zum eingefügten Bild] 2. installiert man den Lüfter ist nicht genug 2 Zentimeter. legte elektrische vor dem Kühler? :( [Link zum eingefügten Bild] [Link zum eingefügten Bild] [Link zum eingefügten Bild] any ideas? |
Ben
Moderator Beiträge: 1131
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Gesendet: 21:41 - 25.09.2010 Hy, change complete to one rail pulley, also change the water pump to one with the same high like original P7 (you can use the original water pump, pulley, fan combination, it also fits on 2,8). You only need the two rail pulley for generators nb. 75Ah. If you use a smaller one, like original 35 Ah, than no problem with one rail pulley |
stanley_motors
Beiträge: 512
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Gesendet: 02:38 - 10.05.2011 Very old thread,but just now seen... Your carburetor semms to me like a registry-carburetor(2-step-carburetor)of a OHC-Pinto-Engine(maybe a 32/36 Weber). This one never would work friendly on a V6-engine,because the cylinders right and left are seperatet to 2x3 in the inletmanifold. On a V4 this carb would work. Best regards,Ralf |
rtype
Beiträge: 71
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Gesendet: 10:34 - 10.05.2011 hi! no problems with Weber 38/38 DGAS: this is parallel carb: [Link zum eingefügten Bild] problem solved: differ motor front panel, pulleys changed (all fits): [Link zum eingefügten Bild] [Link zum eingefügten Bild] [Link zum eingefügten Bild] |
rtype
Beiträge: 71
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Gesendet: 13:16 - 10.05.2011 |
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